Pomoc

F.A.Q.

PROBLEMY I ROZWIĄZANIA

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie w sekcji „Rozwiązania i problemy”, zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta. Nasi specjaliści są gotowi udzielić indywidualnej pomocy i znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojego problemu. Skontaktuj się z nami.

  1. czy wystawiłeś zgodnie z kalendarzem odbiorów w załączniku 
  2. czy w odpowiednim miejscu 
  3. czy droga dojazdowa przejezdna
  4. zadzwoń do BOK tel 54 287 47 00 

1 sprawdź w zakładce „Planowane wyłączenia”
2 czy inni sąsiedzi również nie mają wody
3 czy brak wody na całej ulicy
4 skontaktuj się z nami tel do godz. 15.00 – 608 026 174 – po godz 15.00 – 604 296 392

1 spróbuj udrożnić kanalizację we własnym budynku

2 sprawdź drożność studzienki kanalizacyjnej na własnej posesji

3 skontaktuj się z nami tel do godz. 15.00 – 608 026 174

po godz 15.00 – 604 296 392

1 sprawdź w zakładce „Aktualności”- Awarie i Remonty

2 sprawdź czy sąsiedzi mają dostawę ciepła

3 sprawdź zasilanie elektryczne węzła w budynku

4 sprawdź temperaturę zasilania ( na termometrze lub przyciskiem na liczniku ciepła i

porównaj odczyt z tabelą temperatur załączoną do umowy ), jeśli poniżej

wartości w tabeli prosimy o kontakt tel 608 745 608

Nie odśnieżona ulica przy posesji ( odnośnik mapa )

1. wejdź na załączoną mapkę i sprawdź odpowiedzialnego za odśnieżanie

2. zadzwoń do zarządcy ulicy ( kontakt w legendzie mapy )

Kliknij i otwórz mapę w nowym oknie

porównaj odczyt z tabelą temperatur załączoną do umowy ), jeśli poniżej

wartości w tabeli prosimy o kontakt tel 608 745 608

Wystawiać worki w dostępnym miejscu zgodnie z kalendarzem odbiorów.

Droga dojazdowa do posesji musi być przejezdna.

Szczególną uwagę należy zwracać na odpadki i resztki wrzucane do kanalizacji. 

Pierwszą czynnością powinno być uszczelnienie okien, drzwi. Wietrzenie mieszkania robić krótko ale intensywnie, nie pozostawiać uchylonych okien.

Zainstalować zawory termostatyczne aby nie dopuszczać do przegrzania pomieszczeń. 

porównaj odczyt z tabelą temperatur załączoną do umowy ), jeśli poniżej

wartości w tabeli prosimy o kontakt tel 608 745 608

dla bezpieczeństwa przez około 10 minut puszczamy wodę do wanny lub innego zbiornika. Woda ta jest bezpieczna ale może być zabarwiona lub mętna. Możemy jej, bez obaw,  użyć do innych zastosowań niż spożywcze czy higieniczne. porównaj odczyt z tabelą temperatur załączoną do umowy ), jeśli poniżej

wartości w tabeli prosimy o kontakt tel 608 745 608

F.A.Q.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług

PUK LIPNO